החלפה/ החזרה
עם קבלת ההזמנה, יבדוק הלקוח את הפריטים שקיבל ויודיע לחברה במידה והפריט שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שמופיע באתר (בכפוף לתקנון האתר ולהוראות תנאי שימוש אלה). במקרים כאמור, יהא הלקוח רשאי לבטל את העסקה בהתאם ובכפוף להוראות תנאי השימוש ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 והתקנות מכוחו (החוק והתקנות יכונו יחד להלן: “חוק הגנת הצרכן”).
החלפת/ החזרת מוצר מתאפשרת תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית.
יש לתאם את החלפת/ החזרת המוצר איתנו בהודעת וואצאפ (053-3355256) או טלפונית – 074-7755256.
אנחנו נתאם אתכם את שיטת ההחלפה/ החזרה.
החלפה/ החזרה בבית הלקוח תהייה בעלות משלוח של 30 ש”ח.
את המוצר יש להחזיר כשהוא במצב חדש, לא נלבש (למעט מדידה) ועם תגיות מחוברות.
לא ניתן להחזיר ו/או להחליף מוצרים שהם מוצרי עודפים ורשום באתר שהם לא ניתנים להחזרה/החלפה.
לא ניתן להחזיר ו/או להחליף פריטי הלבשה תחתונה (גרביונים, חזיות וכדומה), אביזרי שיער או נעלי מודרני.
החלפת נעליים תתאפשר באריזתן המקורית, בתנאי שלא נעשה בהן כל שימוש, כאשר הסוליה נקיה, ללא שפשוף ו/או לכלוך גם לא כתוצאה ממדידה.
מומלץ למדוד נעליים על משטח נקי (שטיח) על מנת לשמור על סוליה נקיה.
זיכוי עבור המוצר המוחזר יתאפשר רק לאחר קבלתו חזרה בחברה. המוצר ייבדק על ידי נציג מטעם החברה ובמידה וימצא כי נעשה בו שימוש, תהיה החברה רשאית להחליט על אי קבלת המוצר חזרה.
בקניה של סט, חליפה ו/או מארז לא ניתן להחליף ו/או להחזיר פריט בודד מתוך המארז או הסט.